Najnowsze artykuły
- Dostawy paliw płynnych przy rozliczeniach bezgotówkowych w formie kart elektronicznych dla Zespołu Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie.
- Modernizacja gospodarki cieplnej i poprawa efektywności energetycznej – wymiana węzłów cieplnych realizowane w ramach zadania „Rewitalizacja Zespołu Pałacowo - Parkowego oraz modernizacja zaplecza turystycznego i technicznego Zespołu Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie”.
- Modernizacja gospodarki cieplnej i poprawa efektywności energetycznej – wymiana węzłów cieplnych realizowane w ramach zadania „Rewitalizacja Zespołu Pałacowo - Parkowego oraz modernizacja zaplecza turystycznego i technicznego Zespołu Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie”.
Najczęściej czytane artykuły
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Zespołu Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny korespondencję wpływającą przyjmuje i rejestruje Kancelaria Zespołu.
Formy przekazywania korespondencji:
- Poczta tradycyjna - wysyłka na adres: Zespół Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny, ul. Zamkowa 3, 42-286 Koszęcin
- Pocztą elektroniczną e-mail - wysyłka na adres kancelarii
- Osobiście w Zespole w Kancelarii (Pałac, I piętro, pokój nr 101)
Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się w godzinach pracy Zespołu, tj. od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 16:00.
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zespołu na platformie ePUAP: zespolslask
Osoby posiadające bezpieczny podpis elektroniczny (weryfikowany za pomocą kwalifikowanego certyfikatu) lub Profil Zaufany mogą załatwiać sprawy za pośrednictwem Internetu poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą.
Obieg dokumentów:
Obieg, rejestracja, znakowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów odbywa się na zasadach określonych w Instrukcji Kancelaryjnej.
Wszelkie pisma przesłane na adres Zespołu przyjmowane są przez kancelarię i ewidencjonowane, następnie przekazywane do dekretacji Dyrektorowi Zespołu. Po dekretacji pisma rozdzielane są pomiędzy poszczególne komórki organizacyjne właściwe rodzajowi sprawy w celu ich rozpatrzenia i odpowiedniego załatwienia. Obowiązuje forma pisemna załatwiania spraw. Komórka odpowiedzialna za załatwienie danej sprawy sporządza pisemną odpowiedź. Projekty pism podlegają zatwierdzeniu przez przełożonego. Pisma wychodzące podpisuje Dyrektor Zespołu. W razie nieobecności Dyrektora, zastępuje go Zastępca Dyrektora lub wyznaczony Pełnomocnik.
Skargi i wnioski:
Dyrektor Zespołu Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny informuje, że w Zespole "Śląsk" w sprawach skarg i wniosków przyjmują:
- Dyrektor Zespołu - w środy w godzinach od 15:00 do 16:00 (oprócz świąt),
- Zastępca Dyrektora Zespołu - w razie nieobecności Dyrektora Zespołu,
na podstawie wcześniejszych zapisów.
Zapisy prowadzone są w Kancelarii Zespołu (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00). Zgłoszenia można dokonać:
- osobiście w Kancelarii Zespołu,
- telefonicznie, pod numerem telefonu: +48 34 310 64 17,
- za pośrednictwem telefaxu, numer: +48 34 310 64 16,
- pocztą tradycyjną na adres: Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny, ul. Zamkowa 3, 42 - 286 Koszęcin,
- pocztą elektroniczną - email: adres kancelarii
z odpowiednim wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 9:00 w dniu przyjęć.
Procedura zgłoszeń wewnętrznych:
Dokonywanie zgłoszeń:
- Specjalista ds. bezpieczeństwa (dalej: Specjalista) odpowiedzialny jest za przyjmowanie zgłoszeń oraz sprawuje całościowy nadzór nad przyjmowaniem zgłoszeń i podejmowaniem działań następczych.
- Specjalista działa w sposób bezstronny, niezależny, na podstawie upoważnienia do przyjmowania zgłoszeń oraz podejmowania działań następczych.
- Specjalista, co do którego z treści zgłoszenia wynika, że może być w jakikolwiek sposób zaangażowany w działanie lub zaniechanie stanowiące przedmiot zgłoszenia, nie może analizować takiego zgłoszenia.
- Sygnalista może dokonywać zgłoszenia za pośrednictwem następujących kanałów:
1) na adres do korespondencji: ul. Zamkowa 3, 42 – 286 Koszęcin z dopiskiem na kopercie: „Zgłoszenie – sygnalista”,
2) poprzez e-mail na adres mailowy Specjalisty: zgloszenia@zespolslask.pl, tytuł maila (np. sygnalista – zgłoszenie).
3) ustnie - telefonicznie lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej poprzez kontakt telefoniczny na numer:
+ 48 34 310 64 04.
4) ustnie podczas bezpośredniego spotkania, zorganizowanego w terminie 14 dni od otrzymania wniosku o taką formę zgłoszenia.